نوشته شده توسط :

گاهی اوقات داشتن آیکون های زیاد بر روی دسکتاپ کامپیوتر موجب دردسر و کاهش دید و زیبایی تصویر زمینه می شود. اکثر کاربران کامپیوتر برای از بین بردن آیکون ها از روش های مختلفی از جمله باز کردن پوشه بر روی دسکتاپ و انتقال آیکون ها به درون آن و یا برداشتن تیک مربوط به قسمت ظاهر شدن آیکون بر روی دسکتاپ در هنگام نصب نرم افزار ها و … استفاده می کنند. اما هیچ کدام از این کارها روش مناسبی برای حل این مشکل نیست زیرا آیکون دسکتاپ میانبری برای دسترسی سریعتر به برنامه یا پنجره مورد نظر است و نبود آن مشکلاتی را به همراه دارد.
حال چکار کنیم هم آیکون ها را داشته باشیم و هم زیبایی دسکتاپ خود را از دست ندهیم؟

Icon Toy 3.1 نرم افزاری است که به شما می گوید آیکون بیشتر و دسکتاپ شلوغ تر باعث زیبایی بیشتر میشود!
این نرم افزار قادر است تا آیکون های دسکتاپ شما را با زیبایی خیره کننده ای در کنار هم قرار دهد به طوری که هر چه تعداد آیکون های دسکتاپ بیشتر باشد بر زیبایی آن اضافه می گردد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , آیکون , کاربردی , ابزارهای مفید , سرگرمی , ابزار دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: Icon Toy 3 , 1 , 3 , 1 , Icon , Toy , IconToy , ایکون , ویرایش , نرم افزار , برنامه , گرافیک , مرتب , شکل سازی , ایجاد , ویندوز , دسکتاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 747
|
امتیاز مطلب : 74
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

pic

داشتن دسکتاپی زیبا در روحیه افراد تاثیر بسیار زیادی دارد. از همین رو نرم افزارهای مختلف زیباساز دسکتاپ و ویندوز ساخته شده که هر کدام از انها قادرند تا محیط دسکتاپ را عوض کنند و به طور کلی باعث تغییر چهره ی ویندوز گردند. اما همانطور که می دانید اکثر این نرم افزارها باعث کاهش سرعت کامپیوتر می شوند به طوری که فرد پس از چند روز مجبور به حذف نرم افزار مورد نظر می شود. اما استفاده از تم های ویندوز نه تنها باعث کاهش سرعت ان نمی شود بلکه باعث زیبایی ان هم می گردد. اینبار نرم افزاری را برای شما کاربران محترم سایت دانلود برای تو آماده کرده ایم که با کمک آن میتوانید خوتان تم بسازید. Stardock SkinStudio 7.10 نرم افزار تم ساز ویندوز است. این نرم افزار ساخت شرکت Stardock بوده که در زمینه ساخت نرم افزارهای زیباساز در جهان حرف اول را می زند و تا به حال رغیبی برای ان پیدا نشده است. شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید قسمت های مختلف یک تم ویندوز را بسازید تا بتوانید از ان بر روی ویندوز خود استفاده کنید. در این نرم افزار ابزارها متعددی برای ساخت تم قرار دارد. همچنین نمونه های از قبل اماده شده نیز قرار دارد که می توانید انها را ویرایش نمایید. بعلاوه قادرید تا تم های ویندوز را با کمک این نرم افزار اجرا کنید و اقدام به دستکاری قسمت های مختلف ان نمایید.


برای دانلود به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , طراحی , کاربردی , ابزارهای مفید , سرگرمی , ابزار دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , تم , تمساز , تم ساز , ویندوز , اکس پی , ایکس پی , سون , هفت , ویستا , نرم افزار تم سازی , Stardock SkinStudio , نسخه , جدید , آپدیت , بهترین نرم افزار ساخت تم برای ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 1317
|
امتیاز مطلب : 113
|
تعداد امتیازدهندگان : 32
|
مجموع امتیاز : 32
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط :

تنها مشکلی که مردم رو از ویندوز اکس پی به سوی ویندوز 7 می کشه ظاهر بد ویندوز اکس پی

برای همین تم های زیبایی را از ویندوز 7 ساختند که به اکس پی بخور وزیباش کنهو...

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید...

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , تم ویندوز , کاربردی , ابزارهای مفید , سرگرمی , ابزار دسکتاپ , محافظ صفحه نمایش , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , تم , تبدیل , ویندوز , ایکس , پی , سون , 7 , seven , xp ,
:: بازدید از این مطلب : 1349
|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

الکس هاید، استاد عکاسی زیستی دانشگاه ناتینگهام است. این استاد 27 ساله انگلیسی تصاویری نزدیک از دنیای اسرارآمیز مخلوقاتی که خود را پنهان می کنند تهیه کرده است.
این حیوانات تغییر رنگ دهنده در مکانهای مختلفی از جنگلهای بارانی ماداگاسکار تا حیاط خانه این عکاس در "دربی شایر" خود را استتار کرده اند.
الکس هاید در این خصوص گفت: "کلید موفقیت در عکاسی از این حیوانات این است که بدانی این جانوران در کجا، در چه ساعاتی از روز و تحت چه شرایطی تغییر رنگ می دهند."
در میان تصاویری که الکس هاید گرفته است یک مارمولک که خود را شبیه به پوست درخت کرده ، آخوندکی خود را شبیه گل ارکیده کرده است و قورباغه ای که به شکل خزه ها در آمده است به چشم می خورد.
براساس گزارش دیلی میل، بسیاری از این جانوران ساکن جنگلهای بارانی ماداگاسکار هستند. در ابتدا حدود 90 درصد از این منطقه پوشیده از جنگل بود درحالی که امروز تنها 7 درصد از جنگلهای ماداگاسکار باقیمانده اند و بیش از نیمی از این جنگلها بین 50 تا 60 سال آینده نابود می شود.
این عکاس اظهار داشت: "امیدوارم که عکسهای من بتوانند وابستگی این جانوران را به خاستگاه خود نشان دهد. بسیاری از این جانوران پس از خارج شدن از محل سکونت خود قادر به ادامه زندگی نیستند و ما باید از این اکوسیستمهای حساس محافظت کنیم."

 

ادامه عکس های شگفت انگیز در ادامه مطلب...

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: گرافیک , تصاویرپس زمینه-عجیب و ... , ابزار دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: عکس , شگفت انگیز , پنهان ,
:: بازدید از این مطلب : 1598
|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرتاش چارانی

نسخه جدیدتر Desktop Icon Toy نرم افزاري مفيد و جالب براي زيبا ، مرتب و اضافه کردن امکاناتي به آيکون هاي دسکتاپ (نگارش قدیمی این نرم افزار را که قبلآ به دوستان معرفی نمودیم به دلیل مشکلات اخیر تک دنلود از سرور سایت پاک گردید).
گاهي اوقات داشتن آيکون هاي زياد بر روي دسکتاپ کامپيوتر موجب دردسر و کاهش ديد و زيبايي تصوير زمينه مي شود. اکثر کاربران کامپيوتر براي از بين بردن آيکون ها از روش هاي مختلفي از جمله باز کردن پوشه بر روي دسکتاپ و انتقال آيکون ها به درون آن و يا برداشتن تيک مربوط به قسمت ظاهر شدن آيکون بر روي دسکتاپ در هنگام نصب نرم افزار ها و … استفاده مي کنند. اما هيچ کدام از اين کارها روش مناسبي براي حل اين مشکل نيست زيرا آيکون دسکتاپ ميانبري براي دسترسي سريعتر به برنامه يا پنجره مورد نظر است و نبود آن مشکلاتي را به همراه دارد.
حال چکار کنيم هم آيکون ها را داشته باشيم و هم زيبايي دسکتاپ خود را از دست ندهيم؟

 

برای مشاهده قابلیت های کلیدی و دانلود به ادامه مطلب بروید...



:: موضوعات مرتبط: ابزارهای مفید , ابزار دسکتاپ , ,
:: برچسب‌ها: desktop , دسکتاپ , نرم افزار , مدیریت , icon , toy , desktop icon toy ,
:: بازدید از این مطلب : 1569
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد